Klantwaarde


 

Met sturen op klantwaarde verdien je meer

VisieVeel bedrijven sturen op activiteit. Of op output, zoals dat genoemd wordt. En maken daarbij (bijna) geen onderscheid binnen hun klanten. Meestal omdat er simpelweg helemaal geen zicht is op wie van de klanten nu goede klanten zijn en wie niet. En is dit wel bekend, dan is het vaak nog onduidelijk hoeveel een bepaalde klant nu exact bijdraagt. En hoe deze bijdrage van die ene klant zich nu verhoudt tot soortgelijke klanten. En of er nog potentie voor meer omzet aanwezig is.

 

Inzicht in klantwaarde

Een goede analyse van het klantenbestand levert dit inzicht. Dit noem ik inzicht in klantwaarde. Door je klantenbestand daarnaast te verrijken met verschillende extra kenmerken per huishouden of bedrijf kom je nog meer te weten over je klanten en hun omzetpotentie. Domani Marketing kan je klantenbestand analyseren, de klantwaarde-inzichten geven en helpen om de potentie in je klantenbestand er daadwerkelijk uit te halen. Er zit meer in je huidige klanten dan je vermoed!

 

RendementGerichter klanten benaderen en vinden

Met dit resultaat ga je veel gerichter klanten benaderen. Bestaande klanten, maar ook nieuwe klanten. Met activiteiten die daarbij het meest opleveren. Door inzicht in de klantwaarde ben je in staat te sturen op de waarde per klant. En verdien je meer met minder geld en minder werk.

 

 

 

Meer weten?

Wil je weten hoe? Neem dan vandaag nog contact op voor een kennismaking. Ik inspireer je graag voor meer omzet!